niina.blogg.se

Ångest över ledighet

Kategori: Allmänt

Godmorgon!

Tisdag, jobbveckans näst sista dag och om en vecka är vi på väg till Grekland! och om två veckor börjar min sommar på riktigt. För första gången utan stress och ångest om hur ekonomin ska gå ihop. Jag tyckte det var så jobbigt att inte lyckas få sommarjobb och därför inte veta hur alla räkningar skulle betalas om somrarna, en väldigt stram sommarbudget med så mycket man vill göra. 

Nu vill jag bara vara hemma, njuta av världens bästa sällskap!
Om två veckor har jag genomlidit denna grymma månad som tärt på psyket något så enormt, är nästan nervös för att den ska vara över, nu kommer det märkas om jag har väntat på egentligen ingenting..

Well, har världens i-landsproblem, att välja semesterveckor! all denna ledighet. Just eftersom jag inte har några planer så vet jag heller inte när jag vill ha semester, att åter igen vara ledig ett par veckor efter jag kommit hem från Grekland känns ändå lite trist, då är ju hela sommaren kvar och efter det, en väldigt lång och hektisk vintersäsong. samtidigt har hela min familj semester tidigt, får tänka över det här. låter listan cirkulera några namn till innan jag måste bestämma mig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: