niina.blogg.se

Efter helgen

Kategori: Allmänt

Hej!


Sitter nu på jobbet igen efter en faktiskt bra helg, mådde småkrassligt i fredags och lördags så blev inte mycket gjort. Men skönt att mysa ner sig också. På lördag kväll stack jag dock lite spontant hem till en kompis då hon var nyhemkommen från Tyskland med godsaker att dricka 
Hade det trevligt hos henne innan vi stack ut för att dansa, och om vi dansade! Var så skönt att bara släppa loss och få göra något roligt så tankarna kunde skingras. Det spelades även bra musik för en gångs skull så det var toppen!
Igår var jag iväg och köpte ett par sandaler, rea yay! så nu är jag nog nästan redo för Grekland :) om två veckor åker jag, härligt! Lite jobbigt är att saknaden bara växer och växer, vill ställa mig på en klippa någonstans och bara skrika ur mig allt. Inte visste jag att saknad kunde vara så här frustrerande..en liiiiten del av mig vill därför inte åka bort när han äntligen kommer tillbaka
 
            

Kommentarer


Kommentera inlägget här: